S obzirom da smo od 01.08 2009 godine svim našim korisnicima dodijelili dinamičke javne IP adrese, tako smo uradili i preusmjeravanje svog mail saobraćaja kroz naš mail server. To znači da vi i dalje imate pravo da poštu prikupljate sa raznih mail servera ali slanje pošte morate obavljati isključivo preko našeg (Elnet-ovog) mail servera.
Podešavanja su jednostavna i svode se na svega nekoliko veoma jednostavnih koraka:
1. Incoming mail server (POP3): adresa vašeg dolaznog servera, tj. servera odakle želite da primite poštu: pop3.elnetrs.ba
2. Outgoing mail server (SMTP): adresa elnet mail servera i ona glasi: smpt.elnetrs.ba
3. U polja user name i password upisujete podatke za pristup POP3 serveru
4. Pristupne podatke za odlazni server upisujete u polja koja se u Microsoft Outlook-u nalaze u tabu
Outgoing server, a nakon klika na dugme More Settings …
– uključite jezičak My outgoing server (SMTP) requires authentication
– kliknite na radio dugme: “Log on using”
User name kao i password ste dobili prilikom otvaranja internet naloga.
Borba protiv Spam poruka
Uvod
U nastavku borbe protiv neželjenih poruka, uveli smo nekoliko novina. Za Vas, naše korisnike najbitnije je da znate da smo na našem e-mail serveru napravili ograničenje po pitanju broja dolaznih poruka. Analizom ponašanja računara, zaraženih virusom, došli smo do zaključka da računar koji ima virus, a za koji korisnik obično ne zna, u samo jednoj sekundi može da pošalje i po nekoliko desetina poruka na različite e-mail adrese primaoca.
Mjere koje smo preduzeli
Iz tog razloga uveli smo određena pravila koja motre sve dolazne konekcije, i u slučaju da korisnik želi u jednoj sekundi da pošalje više od 20 e-mail poruka njegova adresa automatski dolazi na “crnu listu” u trajanju od jednog sata.
Šta u slučaju da “moja” adresa dođe na ovu listu?
Ukoliko primijetite da niste u stanju da iz svog e-mail klijenta pošaljete e-mail poruku, provjerite antivirusnim programom da li na računaru slučajno nemate virus koji je doveo do ovoga.